Lire les avis des autres
Avis de Loes van der Linden, écrit le 14/05/2018
Ja ik ben heel goed geholpen...degene die ik aan de telefoon kreeg wist van wanten. Heb foto genomen van de ontvanger in de garage... heb er meteen twee besteld. Heeft me nog attent gemaakt op het feit dat ik alles terug kon sturen als het niet de goede wRen. Heeft me ook nog een gebruiksaanwijzing gestuurd. Prima geholpen..alle lofPage(s) trouvée(s) : [Précédent] ... 56 57 [Suivant]
Affichage de 331 à 336 (sur 342 résultats)



